Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 10 mars 2014

Jag vet inte om ni är pappers eller plattaläsare,

jag har en känsla att ni som jag gillar prasslet.
Men om ni känner någon som ni vet tänker köpa min bok i e-boksformat så tipsa om att det är en himla bra deal att göra det via min blogg nu. Här är länken.

Jag fick två flaskor skumpa i lördags, och idag öppnade jag kortet som kom med.
En flaska är alkoholfri och den är till mig. Den andra ville damerna att jag skulle spara tills de kommer på besök.
Oerhört smart tänkt.
Så Sus och Singelmamman, när kommer ni promenerande förbi?

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

:-) Vi återkommer med förslag på dag.

Ezter sa...

Har provat läsa e-bok en gång, men läste inte klart den. Inte alls samma sak för en bokmal som mig...