Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 4 april 2014

Jag är en urusel kommenterare just nu,

men det betyder inte att jag inte läser bloggar när jag har möjlighet.
Jag är bara lite mindre högljudd.
Och idag blir det nog lika tyst för jag är väry busy idag också.
Jag går ut hårt med att skriva en kort grej som förlaget har bett om, och sedan radar göromålen upp sig.

Bland annat ska jag tvätta. Min vita jacka. Den som är så bra i regn och ett par plusgrader, för bättre väder än så verkar det inte bli i London.
Jag hade annars tänkt att vara piffig i rött, men får väl ge mig för praktikaliteter.
Och jag bryr mig inte.
Jag ska till L O N D O N.

Men det är i morgon.
Vi hörs senare idag.
Tjoho!!



5 kommentarer:

Linas drake sa...

Du kanske kan köpa ett rött paraply i London i stället? ;-) Bra ställe att köpa snygga paraplyer på. Hoppas att du får en riktigt härlig, avslappnad och spännande resa!

Gunilla sa...

Är också dålig kommenterare, men läser desto mer! Ha dä sö gött i London! kram

Gunilla sa...

Oj, såg att jag var inloggad på annan blogg. Hälsningar Karina (författar) :)

Sus sa...

Jag är usel att läsa bloggar och att kommentera =) Men du vet ju var du har mig ändå.

Sus sa...

Jag är usel att läsa bloggar och att kommentera =) Men du vet ju var du har mig ändå.