Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 18 april 2014

Men åh, vad det var trevligt!

I morse när jag såg bordet fick jag nästan en vibb av gamla tider, om det inte hade varit för att det var exakt noll alkohol i glasen.
Vi pratade läääänge och mitt vardagsrum är som gjort för tre personer. En i fåtöljen, en i soffan och en i sängen.

Ps, självklart måste ni genast skaffa Suzannas debut och Annas senaste om ni inte redan har gjort det.
Läs, läs, läs!











14 kommentarer:

Simona sa...

Härligt! Och ditt bord är verkligen fantastiskt!

Åsa Hellberg sa...

Ja, det är jättefint.
Kom hit och sitt vid det snart igen!

Unknown sa...

Så mysigt! Och säg till Anna att släppa sin fjärde snart :)

Anne-Lie sa...

Jättebra att jag är Unknown....! Vill jag ju inte..kramar Anne-Lie

Anne-Lie sa...

Är inte så haj på det här med bloggar...får bli bättre ;)

Anne-Lie sa...

Är inte så haj på det här med bloggar...får bli bättre ;)

Åsa Hellberg sa...

Haha, det gick ju jättebra. Skvaller; hon skriver på den fjärde just nu:)

aAn sa...

Hälsa och tacka!

Anne-Lie sa...

Gud jag får hålla mig till FB....!

Åsa Hellberg sa...

Du är grym, det här går ju finfint!

Anna Fredriksson sa...

TACK kära du för en superhärlig kväll! SÅ gott och mysigt, och sen är det ju inte direkt så att samtalsämnena tryter heller... :) Kram! Och glad påsk!

Anonym sa...

Vad trevligt och mysigt.
Önskar dig en glad påsk!
Sanna

Jane sa...

Hej och glad påsk! Jag kan säga så här; inte är jag så dum så jag läser din sista bok fort... ;)) Nej, långsamt som bara den. Vill ha mysig läsning länge! Hoppas örat är på g... Mvh Jane

Anonym sa...

SUPERTACK för en störttrevlig kväll! Gott och trevligt. Bästa tjejerna! Puss och tack igen!