Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 9 maj 2014

Idag har Annika frukostrelease

för sin nya bok "Croissants till frukost."
Kolla det superfina omslaget!




















Hurra och lycka till!!


Själv har jag också release. I Tyskland.
Där ser Sonja sista vilja ut så här:





















Här blir det ingen festyra, om man nu inte ser redigering som det, förstås.
Igår gjorde jag ett avbrott med andra skrivjobb men nu är det tillbaka till Sara igen.
Jag vaknade alldeles för tidigt med tanke på hur sent jag kom i säng, så vi får se hur länge energin håller. Men jag kör till ögonen faller.
Tjoho.

Ps, Västerås var grymt.
Många hade läst alla mina (glada) böcker och tokgillade (på riktigt tokgillade). Eller så hade de läst Sonja och ville köpa En liten värld.
Själv köpte jag Marlena Gustawssons bok (vi var signeringskollegor och hon bjöd på fantastiska smakprov.)
Nu jäklar ska jag ta fram min mixer och bli grön igen.

Inga kommentarer: