Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 4 juni 2014

Ska vi prata om vädret?

Inte?
Okej.
Då kan jag istället berätta att jag signerar böcker på det lokala varuhuset Hedemyrs i eftermiddag mellan 16 och 18.
I morgon ska jag visa min Nisse det han inte såg senast. Jag kommer faktiskt inte ihåg om han har varit med här en eller två gånger.
Kanske bara en.
Det kan vara dags för den romantiska Fjällbackaturen.

På lördag ska han i alla fall få se Torp, eftersom jag signerar böcker på Bok & Blad. 11-13.

Jag gjorde mitt bästa för att ladda över en bild till min nya dator men det funkade inte.
Sorry, jag ska fortsätta träna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, när ni ändå är i Uddevalla - ta med Nisse till Gustavsberg och gå på konditori Snäckan! De har supergod mat där också, deras fisksoppa är verkligen bland de bästa jag någonsin har smakat. Och gofika!

Åsa Hellberg sa...

Tack!!!