Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 23 juni 2014

Sonja ligger elva i Schweiz,

och på plats 41 i Tyskland.
Heja!

Idag har det varit en perfekt dag. Inte ett missöde. Min tå är okej och funkar med mina badskor.
Frågan är hur mina badskor funkar med klänningen jag tänkte ha på mig ikväll.
Men jag kan gå, det är det viktigaste.

Två dagar kvar.
På torsdag åker vi hem och sedan är det snart dags för nytt manus.
Jag är tokladdad inför det.

Hurra!