Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 12 juni 2014

Sonja på toppplistan både i Tyskland och Danmark.

Inte i toppen, men ändå!

Det var dagens skryt.
Nu över till något helt annat: kläder.
Jag la ut bilder på Instagram igår, där jag sa att om jag var rik skulle jag köpa kläder från Ralph Lauren. Alltså typ.
Jag är jätteförtjust i fina kläder.
Jätte.
Det händer att jag öppnar garderobsdörren och bara tittar på mina fina klänningar.
Min senaste favorit är den här.






































Redan använd flera gånger. Fin med eller utan byxor, i båda fallen till väldigt höga klackar.

Det var väl det.
Torsdag.
Det är ju inte klokt vad fort tiden går just nu!




3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Supersnygg klänning!

Ezter sa...

Supersnygg, ser dessutom (nästan viktigare) skön ut!

Åsa Hellberg sa...

Spader och Ezter; visst är det (och ja, skön!)