Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 3 juli 2014

Till mamma,

och till alla andra som vill följa Christian Hellberg på Instagram.
Klicka här.

Eller så kan ni följa mig!
Klicka här.

Jag är lite dagvilse den här veckan, har en mycket stark fredagskänsla idag, och det borde jag tydligen inte ha förstår jag när jag ser på fyran.
Kollade Smhi:s väder och YR:s, och det ser inte bra ut här idag, men torsdag är arbetsdag så det gör inte mig ett dugg. Tvärtom. Jättebra att det inte är i morgon idag eftersom i morgon måste man ligga på en badstrand och förbättra det man påbörjade på Mallorca för en vecka sedan.
Rörigt. Tänk då hur det är i mitt huvud.
Men jag tror att ni fattar, ni brukar göra det!

Nu sista kapitlen av Sonjas sista vilja, sedan Sonjas hemlighet.
Hellberg.
En lysande underhållningsförfattare, om man frågar henne själv.

Inga kommentarer: