Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 21 september 2014

Mitt program bokmässan.

Fredag 26 september
16.30-17.15    Event på Centralstationen. 

Lördag 27 september

12.00-12.20    Seminarium ”All you need is love!” Sal J1. Tillsammans med Simona Ahrnstedt.

14.00-14.30    Berättarscenen, Bonniermontern B02:02 tillsammans med Simona Ahnrstedt. 


Söndag 28 september
11.00-11.20    Storytels monter B04:22. 


Per definition har jag ingen aktuell bok (det är höstutgivningen som gäller på mässan), men får ändå vara med lite här och där.
Det känns jätteroligt och ännu bättre blir det om vi ses!
När jag inte är upptagen av det som är bokat, hittar ni mig i Bonniermontern: B02:02.
Kom dit!

3 kommentarer:

Simona sa...

Ska bli så KUL!

Vår time-slot på pocketshoppen är 16.55.

Izabella sa...

Kommer att vara på bokmässan på lördag så vi ses!

Cicci H sa...

SOM jag vill vara där... men inte kan :-(