Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 1 oktober 2014

Jag packade upp mitt nya

bredband/tv-levatörskit halv två.
Väldigt lite av det har lyckats.
Jo, bredbandet funkar. Tjoho.
Men inte tv:n.
Två personer har försökt att hjälpa till, jag har suttit i telefon sedan halv fyra.
Inom 48 timmar till ska jag få hjälp.

Så länge använder jag min gama leverantör.
Jag är för rutinerad för att säga upp det ena innan det andra funkar ...
Och så fortsätter jag väl att försöka själv.

Det är lite så jag jobbar.

Uppdatering: leverantörs - kit, inte skit. Haha.


Inga kommentarer: