Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 14 oktober 2014

Titta vad fantastisk fint

Nina skriver om gårdagskvällen.

Jag kommer jätteväl ihåg vårt första möte på Simonas release, och blev så glad när hon kom igår.
Det känns tryggt när man vet att det sitter människor i publiken (igår två)  som man har träffat innan.

Nina, tusen tack för att du kom!

5 kommentarer:

Simona sa...

Åh vad fint!
Ninas inlägg är verkligen underbart! Härligt!

Nina sa...

Jag och Sofia (Iza) pratade häromkvällen och konstaterade:
När vi blir 50 ska vi vara så coola som Åsa och Simona!

Härligt att ni finns!

Åsa Hellberg sa...

Nina, ni Är redan så coola. Jag har ju träffat Iza också, jag vet!

Anonym sa...

Hej vill bara tacka för i måndags kväll i Borås. Jätte kul att träffas IRL. Hoppas att hemresan gick bra. Nu har jag något att se fram emot att läsa. Mysigt. Tack och kram från Anki

Åsa Hellberg sa...

Anki, tusen tack för att du kom!
Kram Åsa