Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 20 december 2014

Min kompis,

Simona Ahrnstedt, kommer också ut i vår, två månader efter Toscana släpps hennes nya En enda hemlighet.
På mitt förlag.
Det kan hända att vi kommer att få göra grejer ihop.

Omslaget är fantastiskt! (Och det kommer såklart boken att vara också.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint omslag, verkligen. Just nu jobbar vi med mitt omslag. Modellen fotograferades i onsdags, och det var sanslöst roligt att se hur fotograf och modell jobbade tillsammans. Nu ska det väljas ut en bild av de 300 som togs... pust!

Simona sa...

Åh, tack Åsa! Lycka till på signeringen idag!

Åsa Hellberg sa...

Karina; kul! var kommer du ut någonstans nu?
Gav du ut dina tidigare själv?

Simona; tacktack

Anonym sa...

Förlaget heter Norlén och Slottner. ett värmländskt förlag!