Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 2 januari 2015

Jag blir lite tokig på alla spelinbjudningar till

crash hit och dit, som jag få via FB.
Hur blir jag av med det?
Jag har aldrig någonsin spelat och kommer inte att göra det heller eftersom jag skriiiiver böcker och inget annat. I alla fall inte just nu.

Bra arbetsdag som fortsätter i morgon, då jag ska läsa fixa finliret i prologen, kolla smådetaljer, och sedan går manuset tillbaka till Forum.
Om två månader kommer hon ut.

Nu är det strax På spåret och jag tänker kolla på det liggande.
Bra fredag, om ni frågar mig.


2 kommentarer:

Anette sa...

Jag brukar klicka på lilla pilen uppe i högra hörnet och där klicka i att jag inte vill ha inlägg från dessa spel. Funkar för mig!

Åsa Hellberg sa...

Tack!!!!!