Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 22 mars 2015

Tio och en halv timma in the binge!

Pigg är något slags förnamn.

Det är bra, för på schemat står skicka böcker lite hit och dit.
Inte minst till min mamma, som ju fortfarande inte har läst Toscana tur och retur.
Jag brukar också skicka till min morbror och moster och min lillebrors familj.
Och så ska ett par bloggläsare få, och så Sandra som gav sitt inköpta ex till taxichauffören när hon åkte hem från min releasefest.
Sedan har jag haft en tävling på min Facebooksida och vinnarna där ska förstås också få sina exemplar.
Är vi uppe i tio nu?
Det är så många kuvert jag har hemma.

Jag börjar nu, så kan vi väl höras senare.
Tjoho!


3 kommentarer:

Ezter sa...

Väntar med spänning :) Så fint att ge sin bok till taxichauffören!

sandra sa...

Gladare taxichaffis får man leta efter :)

Åsa Hellberg sa...

Ezter och Sandra: Hon är fin, den där Gustavsson, och hon skriver grymma böcker!