Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 27 juli 2015

Här är skrivboken

till min sjunde roman, den efter Gloria.
Jag har gjort ett par noteringar, vi får väl se vad det blir av dem. Projekt bok nummer sju startar 1 oktober. Release 2017.

5 kommentarer:

Sofia Fritzson sa...

Dina skrivböcker är så fina!

Åsa Hellberg sa...

Ja, det är det enda sättet för mig att inte slarva bort dem:)

Anonym sa...

Stort tack för boken! Jag har varit bortrest och såg den först nu, inte desto mindre välkommet, tack! Jätteroligt att få den signerad också! :-)

/MoM

Helena sa...

Sådana böcker har jag stått och hållit i många gånger, men ännu inte köpt någon... Vågar mig liksom inte på att skriva i dem för att de är så fina :-)

Åsa Hellberg sa...

Vad kul, MoM, hopppas att du gillar den!

Helena; haha, jag använder bara mina till mina böcker.