Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 5 juli 2015

Viktig bok och praliner

från samma familj.
Carolines bok borde alla tonårsföräldrar läsa, och Johans praliner - från Enskede pralinhantverk - borde alla få äta.

Nu ska jag jobba!

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Har satt upp Kungsklyftan på vår utflyktslista, har aldrig varit där fast jag var mycket i Fjällbacka när jag var i partajåldern, men då gick man iofs inte på tur......man gick på seglarbalen!
Nä, inte behöver man gå ut för att det är varmt ute, inte, det gör man som man vill!
Work it!

Åsa Hellberg sa...

Ja, det är klart att du måste till Kungsklyftan! :)