Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 6 december 2015

De här finingarna

dök upp på Hannas signering i Tanum idag.
Min mamma, lillebror och brorson.
Kul att se att de ser pigga friska ut. Jag har ju inte varit hemma och kollat det själv på ett tag.
Här är det den finaste söndagen på länge eftersom Linnéa och Jonathan är här. Vi bakar,  gör godis och ser Frost som jag inte har sett tidigare.
Ibland vore det underbart om ögonblick verkligen kunde frysas.

4 kommentarer:

Hanna Lans sa...

De var så pigga och glada alla tre! Fint shoppingcenter om än lite få människor just idag pga stormen. Oh well.

Åsa Hellberg sa...

Det var lite folk i mitt centrum också, konstigt nog. Trodde att det skulle vara massor idag, men inte.

Simona sa...

Fint!

Åsa Hellberg sa...

Simona; ja!