Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 13 februari 2016

På lördagar går jag på något som kallas core.

Det är mag- och ryggträning. Främst. En hel del ben och balans också.
Anyhow.
Den där klassen är så poppis att den blir fullbokad så fort den släpps klockan 7 en vecka innan. så när jag nu skulle boka in mig till nästa vecka fick jag ställa mig i kö om någon kanske avbokar.
Jaja.
Idag har jag plats, jag har just ätit frukost (min osötade bröd med skinka och avokado), druckit en stor kopp kaffe och har 45 minuter kvar tills jag ska åka.
Alltså öppnar jag Sjuan och sätter igång, så är den varm när jag kommer hem.

Tjingeling.



Inga kommentarer: