Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 3 mars 2016

Jag blir säkert

fin och mjuk i hyn av det här. Det ska visst vara avokado i masken, och det vet ju alla hur nyttigt det är.
Sedan ska jag bada.
Visst längtar man efter ett bad ibland?

2 kommentarer:

Ezter sa...

Jag gör det iallafall, men sen när jag väl kommit i det där badet, så vill jag upp igen... Så var det inte förr, då hade jag godis, dricka, en bra bok och låg där länge!

Åsa Hellberg sa...

Jag ligger inte länge heller, men en kvart-tjugo minuter i alla fall:)