Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 30 maj 2016

Träning och korrläsning.

Det är allt som står på schemat den här dagen. Men det räcker för att fylla den.
Jag sa till min agent att jag är klart på onsdag, men det måste jag revidera till torsdag eller fredag. Det tar längre tid än jag trodde, hade "glömt" att det är ett petgöra och än mer så på engelska.

Ungefär så.
Vad gör ni?

4 kommentarer:

Simona sa...

Jag pillar också med engelska grejer. Och så ska jag kanske duscha. Och kolla på The Paradise.

cyndi sa...

Jobbar.
Och redigerar en text som min pappa har skrivit.
Om en gammal bil.
Yoga som morgonträning.
Promenad som kvällsträning.

Snäckskalsdalen. sa...

Det låter som en behaglig dag! Själv blåser jag bort idag, även om jag står stadigt på jorden. Ha det!

Åsa Hellberg sa...

Simona; visst är det en bra serie?

Cyndi; heja:)

Snäckan; ah, sånt väder.