Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 8 augusti 2016

Heja Sveriges tjejer som fixar både Guld och Silver.

Jag missade Sara i natt, är lite rädd att få min nattsömn störd och det är det inte värt nu när jag är inne i en intensiv arbetsperiod.
Man gråter lika bra när man ser det dan efter kan jag berätta.
Antingen har jag en pip-period just nu eller så är jag bara extremt lättrörd. Kanske både och.
Strunt samma.
Heja GuldSara och SilverEmma!

Nu ska jag skriva en guldbok!

2 kommentarer:

Simona sa...

Ja! Så himla fint!

Agneta sa...

Orkade inte heller gå upp i natt, men kul att läsa i morse att det blev guld. Grym hon är! :)