Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 4 augusti 2016

Jag har googlat

min nya bok.
Jag brukar inte göra det annars men Gloria har överlag fått så fina recensioner att det är rena rama glädjen.
Om någon ger den ett dåligt betyg utan att motivera det så struntar jag fullkomligt i det. Om någon ger den ett dåligt betyg och motiverar det, tycker jag oftast att personen inte riktigt har förstått mig och då blir jag inte ledsen heller, haha.

Här är 5/5 från Jennies boklista.
Hon recenserar kort och gott:
Min åsikt:
Härlig, gripande & ljuvligt underbar!!!

Det här är min tv i sovrummet.
När man har arbetat klart för dagen får man lägga sig där och se på tv-serier.
En enastående bra idé måste jag säga.




Inga kommentarer: