Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 12 februari 2017

Söndag i förorten

och utöver att jag måste handla (jag ångrar sååå att jag inte gjorde det igår), ska jag enbart ägna mig åt maunuserier.
Jag börjar med manus medan jag är hyfsat pigg. Det är deadline om en vecka precis och jag har en del inbokat i veckan. En fotografering, en kvällsaktivitet och så ska vi åka till farmors minneslund på fredag och tända ett ljus.
Utöver det så är det bara jobbjobbjobb.

Så. Det är bara att dra igång.
NU!

1 kommentar:

Eva-Lotta sa...

Handling blir nästan bara ännu tråkigare av att skjutas upp!