Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 23 april 2017

Om man gör den här mannen till nya Bond

kommer jag att se filmerna både på bio och dvd.

Idris Elba.
What a man!




När jag inte har drömt om honom har jag jobbat. 
Sedan åt jag mat och blev så trött att jag var tvungen att lägga mig och förstöra nattsömnen.

Men bra jobbat och jag gillar min nya bok som tusan. 
Jättetusan. 
Hurra!


3 kommentarer:

Simona sa...

Han är fin han.

Åsa Hellberg sa...

Ja, den blicken är grym.

Eva-Lotta sa...

Sicken snygging :) Jag har aldrig sett en Bond-film, men jag ska framöver. Fast den är inspelad här i vår kommun, av en släkting till oss och hans vän. Den går upp på bio den 20/5, delar av släkten är med och även andra profiler från närområdet. Du kan kolla på FB, på Den sista riktiga Bond-filmen.
Mariette sjunger ledmotivet. Helt utan bidrag är den gjord.