Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 27 maj 2017

Äsch.

Jag struntar i träningen idag och jobbar istället.
Hade ju tänkt vara ledig med det känns bättre att beta av ett gäng sidor till och sedan gå ut i solen. Nu är jag ju ändå uppe hyfsad tid efter att ha drömt repetion på repetition på repetition av samma sak.
Brukar ni också drömma så?
I det här fallet var det en ombyggd lägenhet det handlade om.
Jaja, ingen mardröm i alla fall.

Så mycket mer har jag inte att säga denna morgon.
KÖR! till mig själv, möjligtvis.
Hejhopp.







Inga kommentarer: