Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 8 augusti 2017

Jag har aldrig haft en rundare mage, tror jag.

Det gör inte så mycket så länge jag tar tag nu, för annars kan jag säga good bye till min garderob och det vill jag inte. Just nu kommer jag i mina t-shirts, men det är baske mig allt.
Så började med min Lchf när vi kom hem från Bohuslän och så får vi hoppas att kroppen svarar även den här gången.
Alltså har jag ätit kyckling och en massa grönsaker nu för att vara mätt ett tag.
Jag fick nämligen den trevliga frågan från Jonathan och Linnea om jag vill följa med på bio idag, och det ville jag såklart. Däremot vill jag inte vara hungrig då eftersom det är lätt att gå lös på allt godis.

Återkommer om filmen.
Har inte läst på. Det är inte så noga, jag vill ju mest gå med dem.

Inga kommentarer: