Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 23 januari 2018

Jag hade 17000

mejl i min inkorg. 17500 om vi ska vara exakta.
Nu har jag 2500 och plötsligt går mejlprogrammet som en dans igen.

Jag öppnar alla men glömmer att ta bort alla reklammejl, facebookuppdateringar och sånt som jag får hur mycket som helst av. Från och med nu måste jag bli bättre på det.

I efter middag ska jag i alla fall jobba och korrläsa Ett oväntat besök.
Gympadojjorna och morgonrocken är på.

Wohoo.


Inga kommentarer: